|
|
2009 年 5 月 30 日 星期六  |
t^t 苦惱中...  |
`★分類: 雜錦` |
悶爆...
唔知仲鐘唔鐘意佢好?'
覺得佢鐘意某某人;
希望我估錯t^t
攞隻超可愛說的熊貓返學;
屌
死仆街將隻熊貓dom落地下囉;
污糟左囉;勁撚火.. 臭西
放學比人留;搞到見唔到佢放學t^t
灰爆._.
|
| ♥出爐時間:2009-05-30 02:37 AM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
2009 年 5 月 28 日 星期四  |
黎到端午... Ocean Park有乜野玩-V-  |
`★分類: 未分類 |
今日係端午節;
又係我家姐 麗 既生日'
晨早[流流]9點幾起身沖涼整野..
10點幾去東一棧食野;
食完去買野飲;搭 77 去海洋公園"
早左一個站落車;行死人XP
到左;買飛;侮人200幾蚊..
一入去就去左睇PaNdA=)
買左隻熊貓掛飾;超得意的說..
之後玩木馬-V- 超低能的說
玩海盜船;超離心的說._......
(閱讀全文) |
| ♥出爐時間:2009-05-29 09:30 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
« | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | ... | 147 | »
|
|