table{filter:Alpha(Opacity=50)}
-    ★流星假使比哭聲心軟 我笑著去許愿 如果等到的只得幽怨 也是我心愿(!)
aaroneverluv
暱稱: `♥sim2ت
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
每月文章
文章分類
全部 (294)
aBoUt Me;] (59)
雜錦` (155)
fD:D (39)
HoMe*~] (2)
sChOoL''x] (16)
未分類 (23)
2009 年 7 月 3 日  星期五   晴天


突如其來的消息.. 傷心 `★分類: 雜錦`

前日肥寶話唔開心.

叫我琴日同佢去飲酒. [又琴日又前日.可能亂左D.]

因為佢ba ba琴日生日.

所以我同陳茵果D玩左陣.

之後肥寶同mandy出左黎.

去左搵佢地.

陳茵佢地死都唔比我走.

之後就諗辦法走人.

買完酒去左側公飲.

又煲煙又飲酒.

只係想令自己winG姐.

有少少winG winG地啦.

之後返左愛東.

去左商場見到我牙哥果D.

同佢地玩左陣.

肥肥買左18枝酒過黎飲.

之後3點幾返左屋企.

----------------------------------------------------------------------
肥肥話[xx仲鐘意xxxxxx]

聽到之後仲要好開心咁應佢.

個心真係好hurt.

至於句野講咩就唔方便講啦.

閉`

 

♥出爐時間:2009-07-03 06:30 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   ♥cOMm3nT(;
別說對不起 因為我還 ;


2009 年 7 月 1 日  星期三   晴天


;) 滿足 `★分類: 雜錦`

嘻嘻;)

佢終於識得講野啦

.不過都係成日唔理我.

淨係掛住打機.

黑人憎.

好燘牙.

次次都係咁.

都唔知應該點好.

侮日侮夜都都掛住你喔'

唉-.-    

我地唔熟牙......

(閱讀全文)

♥出爐時間:2009-07-01 04:11 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   ♥cOMm3nT(;
別說對不起 因為我還 ;


日誌統計
文章總數: 294
留言總數: 2425
今日人氣: 1
累積人氣: 9955
最新文章
my dear wunwun:*)
:*)
:(
:)
singing contest:D
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客