table{filter:Alpha(Opacity=50)}
-    ★流星假使比哭聲心軟 我笑著去許愿 如果等到的只得幽怨 也是我心愿(!)
aaroneverluv
暱稱: `♥sim2ت
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
每月文章
文章分類
全部 (294)
aBoUt Me;] (59)
雜錦` (155)
fD:D (39)
HoMe*~] (2)
sChOoL''x] (16)
未分類 (23)
2009 年 6 月 28 日  星期日   驟雨


淋雨-0-" 鬱悶 `★分類: fD:D

今日3點幾起身;)

之後.. 6點幾on msn'

7點倒去左搵陳茵同牙詩..

無啦啦落大雨-.-

一路跑一路淋雨-.-

我鐘意淋雨;)

好爽._.

不過唔想部手機溼...

所以唔淋雨t^t

下次再淋過.. 

不過唔帶手機出街*3*

冇人搵到我lu;)  哈哈

------------------------------------------------------------------
成日都唔理我;(

好hurt t^t

勁唔開心囉'

寧願冇見過你..

咁我就唔會咁辛苦.

成日聊你傾計又咁冷淡.

講得果幾句. 超灰囉唔該!

♥出爐時間:2009-06-28 09:54 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   ♥cOMm3nT(;
別說對不起 因為我還 ;


2009 年 6 月 25 日  星期四   晴天


2009-06-25 開心 `★分類: aBoUt Me;]

考埋最後一科;通識;)

之後落hall;聽條友講提早放暑假D野;(

本身放9;30   比條友拖到差唔多10;30先放.v.

之後又去左永利;)    食完野返愛東

肥寶佢地去左鄰舍搵劉立先._.

我就返屋企攞手機同擺書包;)

之後老母比左廿雞我洗;)

y0=) 又多左money用啦..

1點;劉立佢地放食飯;

我地就去左打波;)

打到2點幾返去搵劉立.3......

(閱讀全文)

♥出爐時間:2009-06-26 04:30 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   ♥cOMm3nT(;
別說對不起 因為我還 ;


日誌統計
文章總數: 294
留言總數: 2425
今日人氣: 34
累積人氣: 9889
最新文章
my dear wunwun:*)
:*)
:(
:)
singing contest:D
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客