|
|
淋雨-0-"  |
`★分類: fD:D |
今日3點幾起身;)
之後.. 6點幾on msn'
7點倒去左搵陳茵同牙詩..
無啦啦落大雨-.-
一路跑一路淋雨-.-
我鐘意淋雨;)
好爽._.
不過唔想部手機溼...
所以唔淋雨t^t
下次再淋過..
不過唔帶手機出街*3*
冇人搵到我lu;) 哈哈
------------------------------------------------------------------
成日都唔理我;(
好hurt t^t
勁唔開心囉'
寧願冇見過你..
咁我就唔會咁辛苦.
成日聊你傾計又咁冷淡.
講得果幾句. 超灰囉唔該!
|
| ♥出爐時間:2009-06-28 09:54 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
2009 年 6 月 25 日 星期四  |
2009-06-25  |
`★分類: aBoUt Me;] |
考埋最後一科;通識;) 之後落hall;聽條友講提早放暑假D野;( 本身放9;30 比條友拖到差唔多10;30先放.v. 之後又去左永利;) 食完野返愛東 肥寶佢地去左鄰舍搵劉立先._. 我就返屋企攞手機同擺書包;) 之後老母比左廿雞我洗;) y0=) 又多左money用啦.. 1點;劉立佢地放食飯; 我地就去左打波;) 打到2點幾返去搵劉立.3......
(閱讀全文)
|
| ♥出爐時間:2009-06-26 04:30 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
« | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | ... | 147 | »
|
|