|
|
2009 年 6 月 9 日 星期二  |
2009 年 6 月 8 日 星期一  |
2日滴;]  |
`★分類: 雜錦` |
6/6 訓到4點幾比人嘈醒左
訓得好地地,, 擾人清夢;
你班仆街...
今次係我第一次出返街-V-
7點幾你地走左之後;
MaNdY返左屋企食飯;
我同肥寶去左煲煙;
之後肥寶唔見左部手機;
再之後有個好心人比返部手機佢..
超好運的說;......
(閱讀全文)
|
| ♥出爐時間:2009-06-08 07:04 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
« | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | ... | 147 | »
|
|