|
|
超幸運滴一天喔.3.  |
`★分類: sChOoL''x] |
哈哈=)
超開心;放學去左挾公仔...
1去到就挾到隻類似餃子既公仔;
幾得意嫁..
之後挾左2次都挾唔到;(
最後果次;我挾到粒pInK色既[色]仔'
超開心的說喔xD"
講返返學;呵呵...
見唔到小蔡子也-V-
灰爆;不過返到學校;見到._.
超開心的說;)
上完PE堂返課室;
又見到;Wo... 爆開心牙=))
放學;等左好耐...
見...... 到牙;
開心到暈x))))
卡卡卡卡....
之後hEa左陣就返歸lu''
|
| ♥出爐時間:2009-06-03 07:30 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
2009 年 6 月 2 日 星期二  |
2009-06-02  |
`★分類: aBoUt Me;] |
朝早返學..
當然又見到佢啦=D'
不過見佢好似得1個人咁;
好可憐;( 心痛inG t^t
之後返到學校見到成日同佢一齊果個男仔;
唔知佢地係咪炒左呢?' 不過心情1樣都係覺得好灰;
唔知點解呢?'
因為午息果時見唔到佢?'
不過1返學就覺得灰啦..
呢個可能只係其中既1個原因嫁........
(閱讀全文)
|
| ♥出爐時間:2009-06-02 07:38 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
« | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | ... | 147 | »
|
|