table{filter:Alpha(Opacity=50)}
-    ★流星假使比哭聲心軟 我笑著去許愿 如果等到的只得幽怨 也是我心愿(!)
aaroneverluv
暱稱: `♥sim2ت
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
每月文章
文章分類
全部 (294)
aBoUt Me;] (59)
雜錦` (155)
fD:D (39)
HoMe*~] (2)
sChOoL''x] (16)
未分類 (23)
2009 年 6 月 3 日  星期三   時晴時雨


超幸運滴一天喔.3. 開心 `★分類: sChOoL''x]

哈哈=)
超開心;放學去左挾公仔...
1去到就挾到隻類似餃子既公仔;
幾得意嫁..
之後挾左2次都挾唔到;(
最後果次;我挾到粒pInK色既[色]仔'
超開心的說喔xD"

講返返學;呵呵...
見唔到小蔡子也-V-
灰爆;不過返到學校;見到._.
超開心的說;)
上完PE堂返課室;
又見到;Wo...   爆開心牙=))
放學;等左好耐...
見......               到牙;
開心到暈x))))
卡卡卡卡....

之後hEa左陣就返歸lu''

♥出爐時間:2009-06-03 07:30 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   ♥cOMm3nT(;
別說對不起 因為我還 ;


2009 年 6 月 2 日  星期二   晴天


2009-06-02 鬱悶 `★分類: aBoUt Me;]

朝早返學..
當然又見到佢啦=D'
不過見佢好似得1個人咁;
好可憐;(      心痛inG t^t
之後返到學校見到成日同佢一齊果個男仔;
唔知佢地係咪炒左呢?'

不過心情1樣都係覺得好灰;
唔知點解呢?'
因為午息果時見唔到佢?'
不過1返學就覺得灰啦..
呢個可能只係其中既1個原因嫁........

(閱讀全文)

♥出爐時間:2009-06-02 07:38 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   ♥cOMm3nT(;
別說對不起 因為我還 ;


日誌統計
文章總數: 294
留言總數: 2425
今日人氣: 65
累積人氣: 9852
最新文章
my dear wunwun:*)
:*)
:(
:)
singing contest:D
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客