|
|
2009 年 3 月 19 日 星期四  |
2009-03-19  |
`★分類: 雜錦` |
HI`
好耐冇打啦,,
I`m so sorry`
好悶`
呢排好乖,,
成日係屋企,,,
不過有得出都唔出既我,,
太白痴啦,,
所以今個禮拜,,
我要出到飽哂先,,
嘻嘻=]
我走先啦,,
閉閉........ x]"
|
| ♥出爐時間:2009-03-19 05:49 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
情人節lu`  |
`★分類: 雜錦` |
情人節快樂` 今日訓到3點幾起身`
一上到六樓就....
有人話要隻揪`
係小玉同拖肥`
詳情就唔講咁多啦`
廢事打咁多` 今日情人節`
有伴果D諗住去行街`
點知因為呢件事`
個個都冇得去......
(閱讀全文)
|
| ♥出爐時間:2009-02-15 03:19 AM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ♥cOMm3nT(; |
« | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | ... | 147 | »
|
|