e到個水泡ge qooza

2007 年 12 月 27 日  星期四   晴天


今日去打左4個鍾機 分類: 未分類

今日

由於我部電腦今日下午斷線ge關係

我就同狗仔去打機la

打左4笠鐘

好開心

 






訪客留言 (返回 aaronho 的日誌)


ForD_Light 於 2008-03-04 07:46 PM 發表:
我比我個cm仔你啦~!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love62303993 於 2008-02-06 11:54 PM 發表:
{ 新年haPI ` }
新既1年又開始了`!
希望您可以系e1年`
過得順順利利啦`!
以前五開心野就當系1個回憶啦`
只要你想`就去做啦`
五好比自己有後悔既諗法牙`=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]