yo~
e個星期過得唔錯^^
日日食lunch個時都可以打波^^
但有樣野我灰左==
我第1次英文默書唔合格==
但我要努力d~
默好下次~
但都有d野開心^^
知心好友1號佢無野啦^^
佢好開心^^
e個星期佢都好以
勁唔開心~
但today佢話佢無野啦^^
鍾勁開心咁同我講^^
我都為佢開心^^
講起個個人~
火都來@@
真係好想打佢
咁對女仔都有@@
但唔好理佢啦~
知心好友1號~
你開心反就好啦^^
祝你日日都咁開心^^
唔好理佢啦^^