聖誕快到了!
我諗大家一定係好努力咁諗緊聖誕應該點過呀,同邊個過呀......
我今年的聖誕應該同上年一樣.一係有人陪,一係就自己一個
真希望今個聖誕有禮物收,自從小學之後,我就無收過禮物啦∼
大家係聖誕wish係物呢?
我諗都不外乎想愛自己的人都愛自己(單身),如有男/女朋友就希望長長99,
我就希望有$$啦XD
因為我有太多野想買啦∼
最後,係到祝大家!
聖誕節快樂!!! Merry X’max!!!