今日去左教會~
玩得好開心^^
之後食完野就出去哂玩~
我地先去apm~
係apm,我地又去左一個書店~
書店有個音樂盒我好想要~
但$140==
我都無buy到啦~
之後去打apm下面的吉之島~
食到胞哂~(試食^^)
之後又去左藍田~
行左藍田一會~
有d人話要走啦~
因為個時都6點幾啦~
之後有d就去拾車~
我同薯仔就去左寶達~
上左去平台~
上左去淋雨~
比d雨淋好正^^
之後我地濕哂==
但好正~
係e到我要同薯仔講~
小心身體呀>.<