今日我地班際win左2A∼
神手...哈哈哈.......
但我做左[傷膝青年]= =
比人廢左左腳= =
但聽日要對2D,
2D有2個勁人~
淆低............==
但我有個信念:
只有唔會做,無做唔到!!!
聽日+油!!!
yoyoyo~!!!