今日打班排~
都知會輸,
但古唔到輸咁多,
輸成十幾分@@
2D真係好勁~
都係我地唔識打-=-
之後我地都第3~
2D第1,2A第2,2B(我地)第3,1D第4
都算係咁,我地抽1抽得唔好
2A對1D先,我地就對2D先,
最後就同1D搶第3~
都係咁~可能以後鍾有機會^~^