今日又如常去甫習~
都係咁悶下悶下咁就1:30走人~
之後個kai森就叫我去觀塘~
個on.9仔又來=-=
kai森話要睇魔術野~
個on.9仔佢學完d魔術會話哂比人知~
on.9的都~
魔術唔可以無利益之下話比人知係點做的~
睇完之後就走,
但到來都3:30,
我就食飯(lunch)
個老良又話去打波,
點知又唔去==
咁我又打下機~~~~
就過左成日~
今日真係充實!!!