嘩,今日同懶貓跑步~
我8點起左身,8:55叫佢起身~
佢話9:00==點知佢係到睇電視,睇到9:30先出來==
我地食完早餐之後,
就行下跑下,行下跑下咁,
鍾左落去觀塘==
去左apm行左鎮,
諗住搭車走,點知.........
上錯車==去左個唔知物的地方,
之後我地行反去車站到搭車,
個傻貓好以有陰影咁==
叫佢上先上==
下次唔可以咁大意嫁啦==
我無左$2.5 T^T
之後,反左屋企先,
反到屋企都成2:00==
我無野食==
我地3:00又落反來打波==
今次叫多左個去打,
變左5個,之後佢地又話去打啤,打左鎮又去打波==
之後個貓貓姐姐就走左==
佢地3個(其他fd)就係到等貓姐姐落反來==
之後我打左個電話比姐姐,
雖然佢話係屋企,但一聽就知佢出左街==
個低b又話佢係屋企==
叫佢地唔好等又唔信我==
之後又見到我old fd,
佢地2個又無啦啦跟左佢地走==
2個都係豬的==
我就跟我2個2 fd行,
點知去左同佢地坐=\=
唉,我死叫走又唔走==
之後成7:00先走==
所以話:
不聽神手言,吃屎左眼前!
|