今日一早起身,
去左學結他同反崇拜,
之後去左飲茶,
飲完茶之後同我表哥想去書店找書,
但我諗唔到,
觀塘無書店==
之後去左apm行,
行到5點幾就走啦,on the way我地反緊去,
突然落下大雨==
我地落車個時鍾好大雨==
我地鍾要係無野傘,又無傘的情況下反屋企==
正到成身濕哂==
真係shit --=--
之後反到屋企又比細佬煩==
今日真係濕製==