今日彤彤黎我屋企玩 .__." 我地睇左彤彤買既棒棒堂演唱會也 ♥` 好好睇 @v@ 呵呵` 之後我地上網睇`黑糖群俠傳`! 都好好睇 ----->不過dl到2集咋 <---- 因為台灣未播哂 >33<可惜牙 根住我上qooza打bloG 嘩 laG到我吖 -V-` 玩左一陣彤彤就番屋企lu` -------悶-------- 棒棒堂 `` 我就鐘意 毛弟、王子、鮪魚也 黑澀會 `` 我就鐘意 糖果、洪詩、蚊子、丫頭、米奇 你地鐘意邊個 >33<`