今日
上網悶悶地就上彤個xg
睇到D好玩既野
等我自己都玩下先 .______.
哈哈 ,, 壹百條問題 >3333<"
1* 今日係幾號: 7月9號 ,,
2* 有心理準備做呢100條未: 友喇
3* 最鍾意聽咩歌: 流行歌 ``
4* 你有無潔癖: 冇嫁 =-= 不過友正常人既衛生!!
5* 鍾意ICQ定MSN多: mSn
6* 用8個字形容你自己依家既心情: 興奮好奇興奮好奇
7* 最後一次睇咩戲: 忘記了 -V-``
8* 住係邊區: 葵青
9* 最想得到咩: 300億 kaakaa
10* 友冇曾經愛過最衰既人: 友既 -V-``
11* 有無後悔愛過佢: 友牙
12* 有無想過幾時結婚: 23碎 (我學號 V^V``)
13* 你覺得最可怕既係咩: 鬼
14* 識得最耐既朋友係邊個呢: 蔚蔚 -V-``
15* 如有識左幾耐: 4年幾
16* 日記網址係咩: http://blog.qooza.hk/ab01063886 宣傳下~~
17* 最討厭的人或物: 友討厭既人,但系吾講-V-`` 蟑螂
18* 屋企電腦係唔係廢既: 吾系 ,, 仲玩得
19* 最想多謝邊個: 我隻豬 -.-
20* 近排有咩令你有好大壓力: 成績表 ``
21* 有無得罪過人: 人人都友嫁啦 -V-``
22* 如果有得罪左邊個: 嗯嗯.. 一個男同學 @@
23* 用咩牌子既筆做功課: 無印
24* 做呢100條煩唔煩惱呀: 開始友DD
25* 第一次拍拖係幾時: 我冇拍拖個w0w
26* 記咩最叻: 錢 xDD-]
27* 有無講過粗口: 友
28* 最討厭咩天氣: 落毛毛雨
29* 最鍾意哪細理: 吾明你up咩
30* 鍾意男定女: 女
31* 支唔支持同性戀: 吾支持
32* 最討厭的數字: 4
33* 喜歡邊一類型既男性或女性: 風趣、 玩得既男仔
34* 有咩秘密唔同人講: 吾講得
36* 數出你最愛既朋友: 彤,盈,婷,欣
38* 係唔係乖學生: 吾系
39* 依家幾歲: 13碎
40* 數口叻唔叻: 叻
41* 去開邊間超級市場: wellcome ``
42* 你覺得你係咩人: 好人 -V-``
43* 口頭禪係咩: 吾知呢
44* 怕唔怕黑: 怕
45* 上網多數做咩: 打機
46* ICQ no.係咩: 我冇I C 蕉 =-=
47* 會唔會日日都打日記: 吾會
48* 幾度先會開冷氣: 24℃ Up~~
49* 偶像係邊個: 洪卓立
50* 做左一半啦開唔開心: 開開地
豆下先 -V-
51* 最喜歡哪一套動畫: 魔界女王後補生 [[我好低能=.=]]
52* 細細個個時得唔得意: 0k 嫁
53* 有D咩古怪既習慣: 冇牙
54* 覺得自己尚算正常嗎: 算既~~
55* 做過最LOR既事: 友
56* 讀近咩班: 1D
57* 有咩事係你依家既人生轉淚點: 冇
58* ICQ HANG左你會點: 打爆部廢機
59* 有無呃過最愛既朋友: 友
60* 最鍾意香港邊一到: 西九
61* 最鍾意講既單字: 屌
62* 最討厭咩戀情: 拖拖拉拉
63* 鍾意睇邊一類型既戲: 搞笑``
64* 鍾意韓國定日本多D: 日本啦緊系
65* 點解鍾意呢個國家: 好多壽司
66* 最怕既動物: 蟑螂,狼,獅子,鱷魚,蛇
67* 依家有咩目標: 冇
68* 最想學習哪一種語言: 日文
69* 你覺得邊一個作家既書最好睇: 草日
70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣: 親情
71* 有無打ICQ N/A MESSAGE: 冇
72* 見到咩人會即刻OFFLINE: 煩既人
73* 電視劇值唔值得追: 值 _____,.
74* 會唔會幫呀媽做家務: 吾會
75* 你係屬於被動定主動既人: 主掛
76* 形容你最討厭既人個樣: 姣婆樣,肥婆
77* 上網最唔好既地方係咩: 甜網 `` 因為會整到部電話好多蟻
78* 有無用BIT TORRENT(即BT): 冇
79* 有無想過要整容: 吾會,整容過既女人系怪物!!
80* 覺得自己最令既地方: 手
81* 有無界過手: 冇
82* 最想養既動物: 貓
83* 覺得自己衰唔衰: 吾知
84* 有無兄弟姊妹: 友
85* 係唔係淆底怪: 點先算淆先
86* 最唔相信邊個: 我家姐
87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點: 走人
88* 見過最核突既事: 友
89* 屋企有無種花: 友
90* 返學會唔會著冷衫: 會
91* 有無鍾意人: 友
92* 最鍾意咩顏色: 白
93* 牙JAY定EDISON靚仔D: 牙jay
94* 知唔知道神係咩: 人
95* 上咩堂先會訓覺: 英文
96* 覺得你自己係屋企有無自由: 冇
97* 如果你有三個願望你想做咩: 發達,,,
98* 最鍾意既運動係咩: 打羽毛球
99* 塔咩車返學: 巴士 43
100* 眼唔眼訓: 嗯嗯
終於讀完F.1喇
|