今日考試原本11點幾放 點知遲左成個鐘放wow 屌!~ 放左之後我同彤去葵興食飯 [呢排成日都同彤出街街 -V-"] 嘩 !! 我爆肚餓牙 >[]<" 食完之後 彤同我去碟鋪租碟去我屋企睇 ** 彤睇完碟之後玩左陣 就走lu V︿V” 哎呀 !!聽日考通識 點溫呢 -.-?