今日考完試之後 "" 我同彤出左荃灣 [ 本身我地叫埋盈佢地,不過盈吾想出荃灣 =-= ] 我同彤撘43號巴士去荃灣 點知個巴士吾經荃鐵 -.- 姐話我地撘錯車 ~~ kaka.>33< 我地由荃西站行到愉景新城 我地系個度食完飯之後 行去新之城影貼紙相 [影得幾好@v@ ...* ] 之後彤話想買透明傘 我地出左葵芳買 ...&& 我地一齊買左一把黑色既透明傘 [把傘幾型嫁 !-!** ] 之後我地就番歸nor ~~__