今日測綜人同英文
綜人測既野都唔同我溫既野既-真係o晒咀囉 望住張卷
到英文啦-唉 我都知自己好廢架啦英文 仲要出到咁難
想我唔合格咩@@
另外: 對唔住對唔住對唔住對唔住對唔住對唔住對唔住對唔住對唔住對唔住對唔住對唔住對唔住