家樑唔好話我冇更新啦- -
今日就係為左你呢一句走左黎打qooza
覺得自己有d哂時間- -
不過算啦.咁耐冇上.依家打下都好既
我發覺次次miss叫全班留低食蛋糕 我都係走先果個
可能我覺得咁樣好哂時間啦- -
上次就連主角之一肥豪都走埋-.-
原來send sms黎玩野果個係表哥 真係估唔到
最衰都係個仆街激嬲我先會咁
好彩表哥大方姐=] 唔計較d小野
最後最後...我想講- -
SoRrY呀 婉兒姐-3- <{你要原諒我呀<3} 唔好嬲啦-__- 我知你唔會咁小氣既. . 係咪.?.