|
|
2010 年 6 月 5 日 星期六  |
| 好悶呀.. |
分類: 未分類 |
真係好悶囉.
悶到我接受唔到囉.
真係悶到你唔比cm我都唔得囉.
暗示緊你要比cm我呀.
明唔明呀.
仲唔比.
快d比喇.
|
| 發表時間:2010-06-05 11:27 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
thx` Posted at 2010-06-05 03:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx` Posted at 2010-06-05 03:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|