268abc
abc269
暱稱: 268abc
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-09-26
2010-09-07
2010-09-01
2010-08-22
2010-08-13
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 189
今日人氣: 57
累積人氣: 1580
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 25 日  星期五   時晴時雨


2010-06-25 分類: 未分類

今日好早就起左身,返到去hey左陣就去老人院la

個老人院好似係表姐做過個間尼,有陣好熟嘅feel...

不過ms or一個行錯路就打破左e個feel= =

仲要見到成班人係班馬線等車過3歲都知班馬線係車等人la

跟住去到老人院,我同him陪戈位伯伯吹左陣水+落去行公園

佢好難聽到人地講野...要比d愛心先得

我仲同好多公公婆婆傾計+haha

走戈陣我同禧一齊,陪佢借$搭車...記得還我2蚊ra

今日成日比2個ms小- -

陪完禧買飛之後,我講笑講句:話唔定會送車尾+haha

佢跟住好快落去月台.o.

點知真係送車尾我講d野好準好彩班fd仲係西鐵站等我地姐

同禧買左杯珍奶就返屋企la

跟住好眼訓...不過都要去踢下波...

踢左2粒鐘就走la

落雨踢波個feel真係好正xd

好線ar個波...

5:00返屋企,好難訓午覺- -






訪客留言 (返回 abc269 的日誌)


andyhotsun 於 2010-06-26 07:55 PM 發表:
成班係kaikai地...
係度等車- -
十世都唔洗過啦- -
斑馬線都唔知係車讓人- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



loveing13 於 2010-06-26 11:09 AM 發表:
你係唔係串啊
斑馬路-3-
我個個婆婆都好好人
而+咁諗反轉頭
我都好想去多次tvt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇ar
講事實姐xd
不過你好過d人e+都唔知
Posted at 2010-06-26 09:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kiwi_shan 於 2010-06-26 10:58 AM 發表:
班馬線系車等人o[]o?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔通係人讓車咩- -
Posted at 2010-06-26 09:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



handsome527 於 2010-06-26 02:50 AM 發表:
CM
我地班籃打完就去
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chIstInE_327 於 2010-06-25 11:01 PM 發表:
哈.
喃摩:)
今日多謝你幫我袋野:p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]