268abc
abc269
暱稱: 268abc
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2010-09-26
2010-09-07
2010-09-01
2010-08-22
2010-08-13
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 189
今日人氣: 6
累積人氣: 1519
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 26 日  星期日   晴天


2010-09-26 分類: 未分類

好耐冇打過lu

講番前日同琴日既野

前日pe堂諗住係更衣室沖埋涼先出尼,點知冇水出T_T

跟住上去抄口技....

放學去左join日文班

琴日第1日日文班,感覺良好....

放學落雨,同大弟(我係小弟-o-)一齊'姐'

去到西鐵站撞到怡佢地

返屋企hea左陣就同輝哥去蝴蝶

佢搭錯左去紅磡

搞到3點先去到

去到就玩左陣冰,d冰有大有細xd

跟住玩水,冇眼鏡真係好難睇- -

好似冇上次咁好玩....

邵玩左陣就走左- -佢好似冇咩點玩...

今次燒得唔好....
佢地又要我飲ice...ice唔好好飲....

不過飲完好眼訓同講左堆無離頭既話...唔記得lu

dee運好唔惦xd

跟住又落左去沙灘,佢地正左個陷阱...

嶸哥撩我先架,搞到我成身沙....

反到去食糖水...hea左陣嶸哥佢地就送左我反屋企lu

反去戈陣買左盒壽c.幾正

反到去又比屋企人話la...預左

p.s.1.明日點見人呢T_T

2.想睇下日文d notes msn搵我=d






訪客留言 (返回 abc269 的日誌)


sharon953200 於 2010-09-28 06:27 PM 發表:
多野好過小野嘛 :)
今日唔該如花你阿
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kiwi_shan 於 2010-09-26 08:08 PM 發表:
你日文班@@?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀..
想學日文搵我:d
大家交流交流下...
Posted at 2010-09-26 10:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chIstInE_327 於 2010-09-26 07:43 PM 發表:
正野.
我諗好快佢就知嫁喇~_~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



andyhotsun 於 2010-09-26 07:01 PM 發表:
haha~
去bbq戈d人都知道你既秘密啦-v-xdd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sharon953200 於 2010-09-26 02:18 PM 發表:
琴日你地班去bbq?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

5
Posted at 2010-09-26 04:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]