| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 9 月 14 日 星期四  |
| 2006-09-14 |
分類: 未分類 |
返學到係冇乜野講
個渠王咪聊人隻揪
==被miss知
仲要喊到成隻豬咁
上緊地理..聽到影相聲
==被個鄺sir影左相..驚佢臭化我張相
我想貼張相出黎..但係唔識貼
番到屋企..打機
@____@見到屎忽耀on
佢班都有靚女..
之後add左妮==
佢打字好on9(冇變過)
好悶=0=電腦冇野玩..
靜係玩msn==
睇完日記幫我留埋言la唔該
邊個都留得@@唔該哂囉
|
|
|
欣* 於 2006-09-15 05:32 PM 發表:
hi!達*...
我黎左喇*
係唔係好開心呢?!"
渠王好on9..
人人都知..呵呵~
|
網主回覆
=0=o...
happy@@ Posted at 2006-09-15 07:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CARMEN 於 2006-09-14 11:09 PM 發表:
|
網主回覆
-.-
Posted at 2006-09-15 05:04 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
桂 於 2006-09-14 11:01 PM 發表:
= =...岩岩留左個,點知保安編碼錯誤= =
就咁冇哂d野= =..無奈!!
|
網主回覆
=0=咁慘... Posted at 2006-09-15 05:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|