10點幾起左身
食完野就打電話@__@
去九龍灣mtr等..見到張旨樂
之後見到屎忽文,,又見到屎忽耀@@
去到mk唔知係唔係托
又返番陶大..去個公園坐@@''又話唔煲屎忽耀
去陶大商場搵屎忽耀條女(et)哈哈''
-000-''屎忽倫話要去買髮泥
去觀塘買..我都買左盒
-...-之後去365搵文臭b個fd
-.-見到同班同學..on9仔(好大聲咁嗌我個名)
搭車番屋