| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 9 月 28 日 星期四  |
| 2006-09-28 |
分類: 未分類 |
番學上堂
lunch..去左大奶貫食
最尾個兩堂..笑死我
個阿sir罵我地
佢仲扔難埋張''登'
收埋左係個櫃到..驚要比錢買番
佢罵人罵到好大聲..走哂音
@~@成班忍笑
放學去左坐
文臭b@_@留言
|
|
|
小欣* 於 2006-09-29 07:36 PM 發表:
小....
我地要見校長*
仲差d要停課呀!!!!*
pk啦*
|
網主回覆
@@停課..正
唔洗番 Posted at 2006-09-29 07:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
桂 於 2006-09-28 09:04 PM 發表:
個阿sir係咪有d 咩病呀...= =
好恐怖呀!!
|
網主回覆
@@可能係
依家上佢堂要安靜唷 Posted at 2006-09-29 05:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Zz小鴨鴨xX 於 2006-09-28 07:22 PM 發表:
|
網主回覆
@o@奶奶囉
唔同味道 Posted at 2006-09-28 07:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|