6 月29日去左香港迪士尼樂園 好悶..好熱..好攰..好痛苦.. Why????... 因為天氣好鬼熱... 流左n禁多汗.. 仲要我地著長褲... 簡直大汗滴細汗... 個度又悶..冇野好玩... 得1.2样好玩... 我同左幾個迪迪尼人物影相... 不过佢地熱情过頭... 好嚇人... 行左n多個鍾... 行度腳都痛... 隻腳都有個多傷口... 痛死偶啦