今日考普通話,
考咪依科就考晒試,
今日雖然考完試,
但係我唔想咁快完,
因為考完試,
就要返全日,
冇得返半日,
又冇得打機,
考完試要對科目,
今次肯定好差,
真係唔想面對現實呀,
如果依舍星期都係返半日,
咁就正lo.