今日朝早老豆車我返學~呵.之後放學要查字典(不透露詳情).
打波俾miss串- -(佢講笑)話我打波屎就唔好左住= ="
返到屋企有d特別事情......都是不能透露^^"
聽日籃球校隊選舉~希望入到喇= ="想打下學界喔,,*