哈哈哈,
琴日同敗家仔,黎子健,周卓,仲有我上左去復活像屋企,
佢地係咁係到睇嗰隻cd,
之後敗家仔係佢張牀到練咩野前空翻,
真係超勁囉....
跟住就落左去仁德到練D無聊舞
但係真係有D開心,
因為復活像練到Robort Dance,
黎子健練緊800
敗家仔都仲係800,
但係我同佢仲練緊一個雙人跳既step
周卓就乜都要練,
因為佢乜都唔熟....
而我呢....
就練緊turtle同Cricket!!
打住咁多先,下次再打
CMCM!! THX!!