| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2011 年 7 月 10 日 星期日  |
好開心吖  |
分類: 未分類 |
甘多位人兄!!
好耐冇見喇!!
呢5日入左camp,
真係攰到呢.....
唔知講D乜好tim!!
不過有D唔係幾開心!!
你去到澳洲吖!!唔好成日都甘易炆吖!!
我會等你番黎架!!
放心啦!!
挽得開心D!!
CMCM
|
網主回覆
thx^^ Posted at 2011-07-12 01:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx^^ Posted at 2011-07-12 01:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx^^ Posted at 2011-07-12 01:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx^^ Posted at 2011-07-12 01:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx^^ Posted at 2011-07-12 01:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx^^ Posted at 2011-07-12 01:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx^^ Posted at 2011-07-12 01:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|