今日,,
同左風,生,大耳,陳梓,惠同埋鳳去睇X-Man!!
都幾好睇啦!!
之後我同風去左陳梓屋企~~
鄧倩怡冇啦啦打比我...
話咩叫我問佢契媽!
我可唔可以同我老婆一齊喎!!
我仲以為佢唔會比...
點知佢比呀!!
開心死我喇真係!!
話時話,
今日係第4日喇=^.^=
真係好掛住你呀,老婆!!
我愛你呀!老婆
cmcm