我發覺左一樣野!!
嗰樣野就係....比人屈係一D都唔好受嫁!!!
我見到你係qooza到打左咁多野..就証明你好愛佢!!
我知...你想講既係!!
本身你應該你同佢係埋一齊既.....
係我無啦啦走Q左入黎左住你地..
我諗我都應該唔會講錯好多姐...係咪@?
但係點解你係都要話我唔中意佢係事實呢?!
你知唔撚知我呢一生最撚憎既就係比人屈呀!!
算喇算喇,唔計呢樣,我好想好想問你同佢一條問題..
就係:你同佢係唔係一齊黎挽9我嫁
之前就佢成撚日都問我果條無撚聊既問題..
fine,你問都唔緊要,,,但係點解你要一日問我同一條問題十幾萬次呀!
你唔覺聽黎聽去都係果個answer會好悶架咩@@
其實你係咪想聽一個我真正既答案呀@@?咁我就只可以答:係
但係我正係唔想再挽落去喇!!
講真,一直我都覺得唔中意對方個個唔係我,而係你!!
可能係我會錯意掛,我諗你中意個個係丫希,而唔係我.....
算啦!!你去同佢一齊啦!唔洗驚我會唔開心嫁!!
因為我諗,係你地心目中,我係唔中意你,一個挽你感情既賤精...
放心啦!!我諗你同佢一齊會比同我一齊更加幸福,更加開心
仲有呀!!唔好成日飲酒喇!!知道冇@@?
丫希:唔好比我知你搞到佢唔開心丫!!
如果唔係我實殺左你呀!!
好喇!最後,好多謝你可以比我一個咁開心既星期..
冇計錯既話....今日就係我同你一齊左一個星期喇!!
估唔到比你估中左呀下^^
但係都要講番聽對唔住..
因為我反而比左你一個咁唔開心既星期..
真係好對唔住呀!!
雖然我真係中意你.....
但係,我諗E個結果應該係我之前挽你感情既報應啦!!
真係最後喇!!睇完你應該可以去搵你個希希喇^^
盲係祝你地會幸福,快樂!!
我篇廢up打完喇!
話就話好廢,但係都唔該CM完走啦下!!
THX
|