今日陸運會ar~^^ 比左4x400-拎第二>< 4x100聽日決賽; 鉛球今日決賽得第6.so bad.(得果6米幾..;( ) 好期待聽日0既比賽ar~;D 聽日跨欄+標槍+X100決賽+可能性0既屬會接力(羽毛球校隊) 周身都傷傷地,, 今日都有d勉強, 聽日盡力一鋪比q9佢!~ 0-l-i-v-e-+ olivet !! olivet要拎全場總冠軍ar!!!! 啦啦隊都要大聲d 啊! Olivet各位社員努力啊!!^^