MIMI*

MIMI..

我就是我

不想再為自己以外的人

苦惱下去...

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

NEW DAIRY!! 
/_\
做咩播
XG PLZ
2ND DAY OF TERM TEST...
溫書L0R*

NEW CM!!
最近三個月尚無任何留言


 

2006 年 7 月 17 日  星期一


當你

今日早上比細佬叫醒左

麻鬼麻,,成日嘈醒人

之後食野,,唔知食左D咩

訓左一陣

起身  又食野-\/-

我認我其實豬,,

暑假返到去實肥死

>/\<''  食炒飯

最憎咖啦   飲左綠茶..最鐘意咖啦

之後冇咩野做

睇左集我愛黑澀會

真係好正好正,,^^

仲有MEIMEI 好令女

唔好意思,,不過佢真係好可愛

>\/<''

改左日記BGM

係王心凌GE當你,,

係唔係好好聽呢

我當年第一次聽佢GE歌

就係呢一首NA``

之後就深深咁愛上左心凌

^^''  死啦我好似真係有D變態

今日好無聊呀,,

時間過得好慢慢慢慢慢

唔知聽日會唔會打到日記,,

聽日開始唔係屋企..

我諗到到星期日我都唔會係屋企-\/-

所以所有人唔好打去我屋企搵我

唔係我又比呀媽鬧-/\-*

林曉峯我聽日搵你呀

得唔得閒,,唔得都要得-\/-

還惡作劇之吻呀,,

我聽日要還比人=\/=

***********

其實只想每日談十分鐘

你有沒有?

每天都很擔心

怕以後沒機會見到你

看不到你的每一天

難過得要死。

為什麼我會愛上你?

連我自己都不清楚**

喜歡你不等於要得到你..

有時候看到你也幸福

你快樂,,我便快樂`

只要知道你每天安好,那就好

 

TAG BY慧

 

The Game Of << 10 + 1 + 8 >> rules :
10 : 列出 10 樣最想做的事
+1 : 除了要回應前者的問題外 ,
還要加多自己一個的問題問別人 .
+8 : 玩完呢個遊戲 ,
要再 send 比 8 個人玩過 ,
還要到這 8 個人的 xanga 留 WhAT the Fu*K!?

10樣最想做GE野係..

1]同你表白

2]你愛上我

3]全世界開心哂

4]人人喜歡我

5]努力讀書''

6]日日見到你

7]見到MEIMEI仲有RAINIE,,KAWAII LE

8]心想事成LR*

9]要咩有咩..

10]同所有FDZ 一班

 

 


laam問 : 你今日食左幾多餐-___-?
答: 4   


文文問..:你地對男(/女)朋友好冇先..?
答:  冇呀冇呀冇呀

Mingming`問 : 打算幾歲結婚 ?
答:  23-28  掛

MiMi 問 : 鍾意咩顏色??
答  : 粉紅色..

大隻蚊問 :  你既人生決策是什麼 ? 
答  : 幸福快樂,,=\/=算唔算呀

賠賠裴問 :  你地鍾唔鍾意同我一齊既感覺>V<" ?!!
答  :好鐘意,,你係邊個呀

Carrie問 : 你牙媽同你牙爸跌落水會救邊個先?!
答: 都話救愛人

小曼bABe問:你幾Kg牙?
答: 40   >/\<要-肥

AR丁問 : 你最要好既FD出賣你會點?!>口<''
答: 喊,, 唔知點算好

3EYE問 : 貴姓呀??
答: M..

羊咩問 : 你覺得自己最失敗既係咩!??
答:冇盡力做我應該做到GE野

胡迪問:你個頭O既直徑係幾多牙?

.答:邊個問D咁GE問題=/\=

慧子問:你同邊個最FD? LAM,,LAM 車 珠 峯 撈屎 頤 怡

TAG* LAM LAM 車 怡 珠 MK 係咁多先NA*

  可以唔做,,X]  我都知冇人做咖NA



« | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | ... | 204 | »



tofumonzter@createblog.com