MIMI*

MIMI..

我就是我

不想再為自己以外的人

苦惱下去...

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

NEW DAIRY!! 
/_\
做咩播
XG PLZ
2ND DAY OF TERM TEST...
溫書L0R*

NEW CM!!
最近三個月尚無任何留言


 

2006 年 7 月 13 日  星期四


=[[

琴日聽佢地講

果個BB4個月大

比人打又比人雪入雪櫃

真係好慘呀T_T

我係諗諗下喊左出黎

點解可以咁狠心咁對一個咩都唔識GE BB咖

你生佢出黎就有責任好好對佢

佢唔想生佢咪唔好做愛囉

唔識帶CONDOM食避孕藥咖咩

有樣野叫事後避孕丸咖

做咩要令到個BB咁播

坐10年監咪算你好彩,,

聽住佢地講

個BB4個月大咋

轉身都唔識呀!!

最多咪喊下咁要飲奶,,

佢到底做錯左D咩喎..

做咩要咁對佢呀.......

好黑人憎呀真係

個BB真係天真無邪咩都唔知

呢個世界所有野佢都未開發

咩野都係由爸爸媽媽教咖咋

你點忍心去對自己GE親生女呀

仲有個呀媽都好有問題囉

見到個女咁你唔心痛咖咩

咩都唔做又唔報警

到底想點播

我正係聽我都好心痛囉''

到底點解播,,

我真係唔明........

TAG BY LAM 
TAG BY LAM

10+1+8遊戲玩法
              +1:::被點名人士除了要回答別人的問題,還要在最後出多1條問題
              +8:::再加8個朋友仔,順道去他們的XANGA/天空留言,告訴他們被點名了
             
              10件想做的事
              1.返學[[暑期果時日日返..要有佢GE]]
              2.同FD一班
              3.所有識GE 唔識GE唔好RET/\T
              4.反省自己
              5.所有人都唔憎我
              6.日日見到你/\/\
              7.玩
              8.唔好成日喊
              9.同你表白
              10.世界和平
              11)闇星問:讓你從新選擇,你會當誰人的兒女?  冇用,,
             12)凝玥問: 現在有喜歡的人嗎?   有...
              13)紫*問: "最近因為什麼事而哭? 個4個月大GE BB...><比人就咁整死左T_T
              14)may問 "夢想是:  一生一世同你生活
              15)kaza問* 你跟誰一起最開心?   FD*
              16)Winnie問:你會同邊個講心事?  可以開解我而有ON MSN OR 電話打得通GE人
          
              17)臭NIC問:你中2既人係邊個?   咳咳,,
              18)粉怡/MICHELLE問: 留左你地令令既CM未呀? 比你就冇
              19)RAINBOW問:我同班中邊個最襯,,?  冇掛
              20)ET問:你有冇做過一D對唔住自己0R傷害自己o既事?  嗯....
             
              21)傻琳問:你最想同邊個渡過一生? 當然係男GE../\/\
              22)CECI問:你今日飲左未?  飲左,,
              23)佩2問:鐘意左O個個人(your lovEr)幾耐? 好難講,,
              24)MONSTER問:你有幾個知己?  5個
              25)超超/牙超/CHIU問:你既好朋友是誰?  好多
              26)蓓問:你最憎邊個?   冇
              27)kawing問:::你想你愛ge人對你做d咩?  話我乖
              28)wingkei問=你覺得你宜家你中意個個對你ge感覺係點?  FD掛..
               29)bigkei問 \ 你點樣識你中意個個人?   某次同班
              30)幾蚊*問^^覺得我點??  ?
              31) 祖問 你最滿意自己的什麼???  好似冇,,,-/\-
              32)AU YEUNG*問}你宜家最想食乜野? 雞蛋仔
              33)YAT*問:睇左SUPAMAN未-?` 未嚄
              34)LAMz問-寧願留班定轉校????OF COZ轉校..
              35]MIMI問-你鐘意你你信唔信/會點  -\/-??

 


          點:死 LAM  點哂人地想點果D,,

              琳 ,,是但7個上我日記又未被點的人!!>\/<XD

今日要返學..終於要返學

仲有我黎M  >/\< 好慘呀

去到火車站,,見到鐘詠敏冇等到車B佢地

因為我肚痛到死死死死死下

又熱我又大汗

所以小琳我聽日都唔等你NA

返到班房好肚痛仍然

我今朝唔記得食必理痛..嗚T_T

好痛丫..之後上HALL,,

好熱丫,,又焗...

已經有少少暈,,

之後好暈,,同黃燕欣講

佢扶我出去

行到出去都冇哂力

跌哂,,我好堅強咖>/\<''

之後比D老師扶左出去

已經睇唔到係邊個

不過一定有好溫柔 GE MZ CHU,,^^

仲有好可怕GE芳芳

我堅持我好清醒咖

仲有我有食早餐加

我唔係減肥..我睇落去需要咩@@

之後我諗我係冇左知覺咖,,

因為再有意識已經係第二個課室

果度有冷氣,,

但係好驚嚇GE係,,一醒第一個見到粗眉PREFERT,,-/\-

哇@@醒哂NA之後係到喊

比粗眉嚇親掛,,

MZ CHU話唔好喊啦傻女暈之嘛有咩好喊

-\/-上次我跌倒佢就話

唔好喊啦傻豬黎咖趺親之嘛-\/-

真係醒哂咖,,,不過仲要醒住唔舒服,,,救命-/\-

之後間課室好舒服,,

佢地叫左輪椅上黎

我話,,我唔要落去,,行落去好攰-/\-

不過都係比佢地抬左上車

搭𨋢,,唔記得左唔洗行播,,幾好-\/-

之後佢地又用唔到果個咩

上唔到樓梯,,但係又要入醫療室

MZ CHU想抱我

我話,,我行到咖..T/\T

幾級樓梯姐,,唔洗勞師動眾-\/-

訓左陣..好肚痛

之後上左去搵車,,

之後又搵返琳,,撈屎

仲有珠珠丫,,

之後同啊媽走-\/-

咁大個人仲要啊媽接,,

真係幾瘀-\/-

佢又逼我搽D臭白花油

-/\-...食左必理痛,,

好好多..

行多兩步都係暈

不過都係去左龍豐買加賣舊書

之後打的返

食完野ON左陣MSN訓左覺

睇左少少<<離不開>>

我喊呀,,幾好睇

不過未睇哂T V T

岩岩起身比細佬熄左個冷氣,,

激死,,我又係到喊

我都幾無聊咖播


 



« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | ... | 204 | »



tofumonzter@createblog.com