金日同平時一樣~~番學= =
到中午個時勁燥!!!!2條野狂笑!!!!(系假笑)
笑左半個鍾...頂佢地吾順!!!!!
最後.......個2位冇打到- -正左一位同學落地
(廢事講喇-3-)不過!!!聽日再笑的話
就吾好逼我\ . /
禾哼
~~~~~~~~~~~~~~~~掰釕~~~~~~~~~~~~~~~~~
金日成日都冇出過街-3-
正系同人腥信息~
不過我都記得咩日子ge0v0
520丫ma不洗講落去喇都~大家都明咩意思喇!!!
成日坐系屋企冇野做= ="
夜晚個時仲要飲左咖啡一點先訓到- -無奈ing
吾打住!!.....訓訓訓zZzZ
金日系個好日子-v-
天氣very good(有文化d)
呵~同左班fd去踩單車.....影左好多令令相-v-
有幾張超型-0-個天黑曬...旦系...有一條勁似上帝落黎ge情景-v-呵....
踩完單車都6點幾...番到去7點~
岩岩好....好熱-v-去左swim,去到個swimming pool= =冇人架.得我同d&ws......(閱讀全文)