金日超正-v-數學吾難喇
應該合格ge~
英文超易.....都吾知邊個廢物老師出@@"
湯xx<<<出的
e.g<<好多- -
好似我地變左白痴咁...要提- -
不過都好...易到傻...做左得個10mins
訓左一個鍾>3<
之後放學做問卷= =走佬
~~~~~~~~~~~~~~~~~ByeBye~~~~~~~~~
聽日考試....冇溫過=[
哈....等死吧~
不過都好緊張.....
金日就成日系屋企....
訓訓訓
~~~~又
金日,番到學校
冇野做- -系到坐....坐坐.....
之後上設技個時~玩牙sir !!!
笑到死喇~~4把武士刀!!!!
成半粒鍾條友都吾知- -
我地笑左半個鍾喇~佢就冇啦啦問我
(你地笑咩??)
我就話吾知喇!!!
之後比佢知道左-0-
最後正多一把系佢屁股到!!!出埋......(閱讀全文)