打番前日=]
前日朝早同KA Ho去左食壽司=]食到超飽~3~
之後同KA HO,牙(長)<吾識打=]去左游水.....
黑左少少>3<"
最後番屋企打機=]
Game OveR=]完...吾打了=)
成日係屋企真係好鬼悶丫~.~
出街又冇野做......
都吾知呢個暑假點過=[
正系想快d番學見番d同學
~完~
打番星期二喇=]
番到學校!!!又係要坐到1點=[
小息個陣抄回條=[
之後個d on9 Sir 上左去表演喇=]笑到傻......諗緊!!!
個d武器係吾係拎人地清潔工個d地拖=]
之後放學回家=]
完