喜歡還是要得放棄,再心愛的東西,都要學懂放手~
-★`其實非常愛你卻沒法告訴你;大概哭成淚人也沒有人歡喜。
aclle
暱稱: 傷心是我*-痛心也是我*'']
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
幻*想
一直握著拳頭想去留住些什麼..
不如張開雙手擁抱世界。
張開雙手的我雖然看起來一無所有,
但我擁有的正是去擁有一切的空間。
讓我覺得,
是不是是時候放下身邊微不足道的所有,
放開自己去擁抱未知的世界,
在我們還能年少輕狂的時候。
最新文章
有沒有曾經給朋友問過...
有否試過?!
我不對你說「我愛你」...
當下
朋友
問自己是否有真的朋友,
在小學六年生活和成長,
都有六年了,≧≦
不斷認識不同的朋友;
我同好朋友有不同經歷>3<
重小時侯幼智常說的絕交﹎
復合成左好好的朋友↗
而家我的好朋友↘
己有佢地的好朋友↖
己不再需要我↑
------------------------------------


識過不好的,好的↓
真的好大分別,
我眼中有好多好朋友♀
只要是為我好和十卜我的人﹋
就是我的好朋友﹌
我想知大家心中的好朋友是怎樣??
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
娃娃愛玩耍
若小娃背上有一對翅膀,我信我是稱職的天使!翅膀受傷了,誰帶我出走?我...此刻只想快樂...跟誰走也一樣!
每月文章
好友名單
`細粒粒 (Elaine0716)
糖]]~ (lovetiffanyt)
Ms.LKYS:)鱅 (sung1314520)
TYY:-D (ying19961212)
雞仔
♥曼舒:$ (moonyip)
小杯xD; (lovelyling96)
◤配菜=] (yinyin4321)
航 (kenn9305)
pinG (pingping727)
′★家俊β (kachanv3v)
s0² (sososally)
Evan (EvanLi)
★..×丫兒.°_ (yi_0329)
草苺。·°ο゚・。 ★... (forever77)
winnieyim (winnieyim123)
❤ ╰* 帥小婷×`<3... (kaiting1010)
傻囝:) (lokman1996)
肖儀` (YeE_27)
SuPi`:) (jc713)
文章分類
全部 (108)
我的梦
人生本来是一個梦 , 當認清自已時 , 你就會醒来 . 我只原呆在梦裹 , 活在自已的世界 , 你不需進來 , 只因你曾傷害過我 .
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
yahoo
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
日誌統計
文章總數: 108
留言總數: 372
今日人氣: 1
累積人氣: 2149
RSS 訂閱
RSS Feed
站內搜尋
2009 年 5 月 4 日  星期一   晴天


 
矛盾` 鬱悶
 

今天...


無情白事又哭了...


連我自己... 都不知為何.


但又倒不是沒原因.


若你問我, 我又不知怎樣答你.


心中就如有萬千心結.

 

唉. 這一年經歷太多了.


好想找一點時間...


讓我休息休息...


無奈的是, 當我一停下來,滿頭都是考試, 小測...


從前的我... 從不會這樣...


是我變了, 還是世界變了.


同學們都好像比從前更努力.



想到這兒. 又要開始 ''死讀書'' 生涯.


老實說, 讀書對我來說...

 

一點不痛不苦.

 

只是考試小測累事.

 

不寫了.

 
承諾時間:2009-05-04 08:39 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                                                                                                 謹守承諾  

 




訪客留言 (返回 aclle 的日誌)


yan20011998 於 2009-05-05 09:26 PM 發表:
係囉
黃xx會同你一起喊架
你都唔想你個lover喊架?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

黃xx唔會!!
Posted at 2009-05-06 06:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lokman1996 於 2009-05-05 06:28 PM 發表:
我+左你好友= ="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔唔^^
Posted at 2009-05-06 06:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lokman1996 於 2009-05-05 06:28 PM 發表:
哎呀...
大家唔好搞到咁啦!
搞到咁樣好咩??
對大家都冇好處啦~
係咪先??
你唔開心可以同人地講吖,,,
等人地開解下你吖ma~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔唔
Posted at 2009-05-06 06:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wngwng 於 2009-05-05 06:25 PM 發表:
唔好哭@@
黃xx會好傷心^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

.............
 
黃xx唔會..
Posted at 2009-05-06 06:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yan20011998 於 2009-05-05 03:22 PM 發表:
我冇話過係你呀
都唔係你
做咩認左佢姐
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咩...
 
您堵係咁想.....
 
我好煩
 
唔好煩我!!
 
我認左
 
why??我唔想答您....
 
我好唔快樂...
 
我好想離開.....
Posted at 2009-05-05 05:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lokman1996 於 2009-05-04 10:54 PM 發表:
路過,,,
cM*=]]"
哎呀,,,
你同yan20011998搞d咩野黎吖??
做咩搞到咁樣吖??
之前都唔係咁樣嫁~
唔好咁唔開心啦!
我幫你試下同佢傾下發生咩事先啦好冇??
唔好咁唔開心主啦1
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔洗......
 
我唔開心唔關佢事....
 
關某人事姐.....
Posted at 2009-05-05 05:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]