-----------------口語----------------------------
30/3同Michael +成班前b班既男仔+女仔踩單車
24人 多人到痴線==
雖然黃子落中途走左.....


我地由大水坑(?)踩到粉嶺然後再踩返轉頭
攰死左==
班男仔踩得勁快
部單車又細喎
踩得我勁辛苦囉
早知唔同許勇全換車(汗)
不過多得後期孫錦鋒幫我教返高張櫈(thx!!)
去度粉嶺個度有勁多狗
仲要係好惡個d
勁驚
完全唔知點算好(汗)
係石灘度嗰陣
陳子軒跌左落水
可惜我見唔到個埸面
成日都有好多人pk
好彩我冇姐
呵呵~
但係有好多男仔特登踩過嚟
搞到我係度狂尖叫
超過份><
夜晚我地一齊去打邊爐
人太多搞到要分開兩台嚟食==
係等野食期間有好幾次Ruby擸隔離台d野食
本來以為同大家唔係好熟會玩得好尷尬
點知同大家都玩得幾癲
成日都玩得好開心
|