我睇完你遍日記之後,我發現原來我係唔了解你,
係IP果陣時係發生左好野,之前係IP你誤會左我,
就算你點唔鍾意我都好na,我都係想同你做朋友,
我個陣心係到諗,終於你了解我係一個咩人,
我 真係好開心,你e+ 真係做左我唔鍾意ga事,
但係我唔會放棄你,我深信你一定會改,
你成日同我講唔好放棄自己,要得到人地認同, 
要改變自己,唔好亂諗野,咁你自己呢,
我只係希望你可以開開心心咁,可以得到幸福..
我都係因為有你, 啊彤,我先可以變得堅強一d,
你地知都我咩事嫁,我只希望連我ga幸福,開心都分比識我ga朋友,
只要你地每一個人都幸福, 快樂, 我咩都冇所謂...
|