由今朝腸胃炎扣劉永分,我已經想一巴打死佢架la!!
放咗學,我地去咗留堂班(腸胃炎做的好事~~ ),
之後覺得好悶,就同 ar yan 落咗去行一陣,就諗着行去托兒所,
就見到靚靚老師走喎,米諗着同佢 say 個bye bye ,
但係我又真係好想問佢幾時生日,米走過去問佢囉....
點知佢唔答,仲問我今次 test 考得好唔好,
當時我已經傻咗,好大聲講 *好* ,跟着又講*唔好*
佢問: "又好,又唔好即係點ar??"
我話: "即係 ok!!"
跟着佢問:"個test 有成績表未?"
我話: "未ar!"
佢: 聽你miss 講,你上次考試ok 喎!
我停咗無講野!miss??
又係腸胃炎la!!好心佢米禁多事la~~
唔怪得靚靚老師近排唔同我笑la ~~~
腸胃炎我僧死你ar~~~~
|