哈...今日痴左線同謝嘉怡去左維園跑步囉-0-
仲要晨咁早6點起身~傻左xdd
呠呠~我尋晚叫左陳沛愉今朝6點morning call我囉-0-
但~我今朝完全冇人叫我起身囉==
好彩我尋晚有較左6點半的鬧鐘...
吾系我就仆街嚕~-0-
不過我都感謝陳沛愉哥哥話有sd message比我尼叫我起身喎-0-
=]
噢..我星期日焗住要番大陸囉=[
一定悶爆~~
完=]