我個xg:
http://stelam-1210.xanga.com/
上左呀kay forum
無咩特別 之前整tee 好煩.. 比人鬧..話我無主見</p> 車..唔整咪唔整</p> 我e+唔整tee la</p> 佢地安心la</p>
派左geog..pth</p> 唔太差..</p> geog:86 pth:83.5 總算不錯吧~