我到底什麼了?我而家好吾明白自己,好討厭自己。
我好似我自己想像中既自己。
一向我都以為我好灑脫,點知我好拖拉,根本做吾到話放低就放低。
我以為我係一個好冷靜既人,但原來我什麼都擔心一餐。
我想係一個我行我素既人。但我又好計較別人既眼光。
事實上是我變了,還是我從來都這樣。
過去的我不清楚,而我將來又會係一個點既人呢?我不知!