今日系我第一次打blog..
所以唔知打d咩好,不過相信睇過我相薄既人都知道..
我系一個標準既御我迷!!
不過聽講御我最近又出新書,叫「無敵」..但系出量有限,澳門無得買,香港得一間,我地超期待的說..
我家姐仲突登想系香港考ielts既時候順便買埋,點知考完之後,揾左兩粒鐘,鐘於揾到個一間書局..
點知只系問左一句話..「我想問下你呢度有無「無敵」呢本書賣呀!?」
回答:「「無敵」!?賣完啦喎,無貨啦!!」
兩粒鐘就say 88啦!!搞到我家姐情緒超低落...
其實我真系好想講一句:「御我大大!!自己d書甘好賣就咪印甘少啦∼!!..擺明要我地呢d住得遠既人買唔到tt...」
甘樣既感覺..
失望呀...其實我都好想睇....
無辦法,唯有再翻翻不殺黎解解悶..
|