不殺
adara
暱稱: 不殺
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最新文章
好難得好快更呀-_-!
2010-08-15
2009-08-11
2009-06-05
2009-05-01
文章分類
全部 (13)
銀魂OP4_かさなる影
銀魂_銀時vs土方
【银魂 MAD】 トレモロ 超贊!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 62
今日人氣: 4
累積人氣: 582
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
月曆
2009 年 2 月 22 日  星期日   晴天


初次見面! 分類: 未分類

今日系我第一次打blog..

所以唔知打d咩好,不過相信睇過我相薄既人都知道..

我系一個標準既御我迷!!

不過聽講御我最近又出新書,叫「無敵」..但系出量有限,澳門無得買,香港得一間,我地超期待的說..

我家姐仲突登想系香港考ielts既時候順便買埋,點知考完之後,揾左兩粒鐘,鐘於揾到個一間書局..

點知只系問左一句話..「我想問下你呢度有無「無敵」呢本書賣呀!?」

        回答:「「無敵」!?賣完啦喎,無貨啦!!」

兩粒鐘就say 88啦!!搞到我家姐情緒超低落...

其實我真系好想講一句:「御我大大!!自己d書甘好賣就咪印甘少啦∼!!..擺明要我地呢d住得遠既人買唔到tt...」

甘樣既感覺..

 

失望呀...其實我都好想睇....

無辦法,唯有再翻翻不殺黎解解悶..






訪客留言 (返回 adara 的日誌)


sayai 於 2009-03-16 11:15 PM 發表:
回某人:
御我"大大"Ge大大
係表示對該人的尊敬
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sayai 於 2009-02-23 07:01 PM 發表:
個人建議你殺去其他間書店到see see會好D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

就系其它書店無得賣先甘講...唉tt!
Posted at 2009-02-25 10:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



q912121 於 2009-02-23 06:50 PM 發表:
我終於見識到宅女既功力啦...
原來要甘博+....
加油加油~~~cm"cm"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝多謝...講真..你系邊個???
Posted at 2009-02-25 10:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Miya_sonson 於 2009-02-23 06:29 PM 發表:
=.="...
係"又"傻左至岩..
真係傻左...比多個cm 泥..
p.s.一下..
你打倉全..我睇得好唔慣..
所以先同你講..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Miya_sonson 於 2009-02-23 06:25 PM 發表:
未睇你相簿都知道的說..=.="
天下無敵ar..^^
你+姐ielts考成點..佢咁努力..一定得ge..睇好佢睇好佢.^^
"御我大大!!"係咩?!
係la...繼續翻你ge不殺..
你唔好用倉全得唔得..

去我的..唔太似cm先..=.="
baka星人都傻左..♥
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘔血既感覺......
Posted at 2009-02-25 10:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Corence 於 2009-02-22 12:34 PM 發表:
唉..仲係咁..
下次再買過la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

無貨...點買...!?@@
Posted at 2009-02-25 10:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]