首先送一首歌俾大家, 以表我甘耐都未黎上..
http://www.51wma.com/sort/10_4588_150679.html
擺唔到上黎...所以你地自己去睇...
又好耐未黎打blog...
無辦法..真系好懶...
功課多到想罵人...由其系中文同英文..
而加真系做左個名副其實既宅女...
出街又覺得好煩..
只想屈系屋企..
邊個可以黎拖走我-__-
唉...(第二次講..)..最近個心屈住屈住甘...所以都系黎呢度- -..
miya對唔住呀!雖然可能你唔知點解...不過唔講出黎我系唔會舒服--
而且我系唔會講點解..(最重要既系點解次次講對唔住既對象都系你-口-!)
----------------------------------------------------------------------------------------------------
址開d甘沉重既話題...講下其它野...
鮑魚0口0..你好勁呀~~~
首先恭喜左你羅呢個獎._.!
你唱歌真系好好聽...
連我家姐都甘講~~
(悄悄話:其實我覺得第一名都無你唱得好聽-_-)
而且你副眼鏡好yo._.
把傘好靚++
講真d..你初賽出場真系好幾令我驚訝架!
總之恭喜哂你地全隊啦~!(好少野講-_-)
-------------------------------------------------------------
另外有一件事都幾令我震撼...
就系長笛miss你真系型爆啦~~對你刮目相看..hahaha
你穿個條窄腳褲好型....雖然你話系西褲...(大家系咪唔知我講緊咩...我講緊系8月2日個場青交表演..文化中心個場)
不愧系我miss(舉起大姆指)
真系我既偶像...我會以你為榜樣..繼續效法..(好out既台詞..- -無辦法..唔知講咩好)
hahahahahahaha~~
|