不殺
adara
暱稱: 不殺
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最新文章
好難得好快更呀-_-!
2010-08-15
2009-08-11
2009-06-05
2009-05-01
文章分類
全部 (13)
銀魂OP4_かさなる影
銀魂_銀時vs土方
【银魂 MAD】 トレモロ 超贊!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 62
今日人氣: 1
累積人氣: 575
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
月曆
2009 年 2 月 26 日  星期四   晴天


2009-02-26 鬱悶 分類: 未分類

唉...今日真系ok唔開心..

其實今朝我已經因為某d事而攪到唔系甘開心架啦..

仲系物理堂...

其實我甘講真系無咩意思羅!我唔知點解你地會甘講= =|||

可能你地覺得甘講無野,或者系羅黎圓場,但系你地知唔知甘講好令我激氣..

其實改翻個字有咩所謂姐...甘距某一個字寫得太快寫得衰左好正常..我講明系一個字,你地都等唔到?

呢份點都系一份團組既物理功課,測驗又唔系測得太好,可以加分既機會點解要甘求奇!?(我系甘諗)

我唔明點解你地要黎同我講話「唉!...我知你d字寫得好靚啦!」甘...其實你地知唔知道個陣時我系好認真??

雖然你地系笑住講,但系你地知唔知道聽落我耳到好似系帶刺!?

你地就講到我好似哂命甘,我為成組好,點解要講到甘= =|||

我系一直甘諗,自已一個衰唔緊要,但系如果累到其他人都衰埋就唔得...

如果唔系甘,點解次次團組功課我都寧願做衰左再重做,都唔要就甘交?

不過今次我都系同miya你講聲對唔住..中午甘講你..好似講到錯都系你到甘= =...我都覺得自己有d過分....

不過我知道你大人有大量,少少野擺唔到落心到...hahaha...

P.S:唉...其實呢d野我系個陣時就已經好想同你地講..但系你地都唔俾機會俾我講...只掛住自己講自己既..我都唔好意思開口= =|||

 

 






訪客留言 (返回 adara 的日誌)


672 於 2009-03-11 11:14 PM 發表:
你想講咩= =??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sixseventwo 於 2009-03-01 04:21 PM 發表:
我想講le...
不是中文科,字樣衰不扣分
物理科...多數睇得明就ok的了...遲交扣分反而是一定的
凡事不要太執着(好似冇咩資格話你= ='')
重有野就係講聲sorry...
我寫字太差了...對不起!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-口-!!!!
放心啦...不過估唔到你居然...居然..!!!!
我都sorry下...
Posted at 2009-03-07 10:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Miya_sonson 於 2009-02-27 09:29 PM 發表:
haha~~
我唔係大人..但都有大量ge..XD
如果重點係落係字..就真係好=.="
不過應該唔係la..haha~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

喂喂喂...你最後兩句到底想講...!???
Posted at 2009-03-07 10:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Corence 於 2009-02-27 12:44 PM 發表:
明白!明白!
下次唔洗激動..冷靜d la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嘔血中....
Posted at 2009-03-07 10:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sayai 於 2009-02-26 09:26 PM 發表:
唉~
知錯能改
很好
但是....
那份疑似是報告的物理
MS是不會介意字的樣衰與否的
因為
我平時寫D野都好樣~
MS都睇得明啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]